Wednesday, 13 July 2011

priksa!

      tension babe ! nak muntah aku bila tengok buku rujukan yg tebal gilerw2 nyh ! pas2 nak kena salin nota lak uh ! err .. abaikan koko crunch yg nyelit kat situ !



 
      kay .. aku nk citer psl peksa .. ssah mmg tahap babies lah ann .. math sek baik aku leyh jawab cuma ade duwe soalan yg dye suro construct tu aku x sempat buat .. bm boleyh tahan.. alhamdulillah leyh jawb .. sejarah aku merapu .. boleyh pulakk kuar soalan subjektif .. x ikot format btol lah .. geo ?? SUSAH .. aku bagai nak gila jawab .. xpernah aku rasa soaln susah cm nie.. then ,sains ? alhamdulillah leyh jawab pulakk... syukur ya amat .. yg lain2 okay jer ..

     aku xtau cmner nk release tension < btol ke eja ? hmm nak on fesbuk sah2 arh kene bedal ngn pmukul lalat .. nak main2 siket ponn dah kene ketam ngn mak aku .. susah owh msok kelas krk nyh .. every moon (setiap bulan) prikse .. aku naik gila tau tak .. berbulu jerp tlinge aku bila ade pengumuman pasal prikse .. plus yg aku bengang nyer .. dak2 kls krk lain dah abeh prikse tinggal kitorng jer yg terkontang kanting jwb base arab ..

      tp xper .. ustazah base arab kitorng baik .. ustazah kitorng POWER ustzah korng power ker??! dye ajo mmg aku phm giler2 [xtau lah bg diorng] .. and I my ustazah forever !!


0 comments: