Wednesday, 10 August 2011

iKLan gangster lawak siyot !! tengok3


*pergghh sakitt perot bhai aku gelakk !! xtahan  !!

kucing3 !! comelnyerw !


*sleep time :)


 

 *fight2 !!





*run devil run..run..run..




*guitar ku ..

this cat same as my cat yg dah mati tuh .. rindu sesangat kat dye :(


misha2 .. aper kao buat tuhh ?


          *aq xtau lah aper kucing aku buat kt dlm pasu nyh ..


*hmm x puas aty agy .. g lah tgk dekat2 ..


*cizz x gune .. dye pi makan ikan bilis yg aku buang kat dalam pasu tuh !


*gempakk .. kucing aku usha slack tak puass aty .. nice pose bebeh !



Tuesday, 9 August 2011

tak sabar rase ..

       tak sabo rsenyer nk raye .. lgy 20 hari nak raye pon aku dah nyanyi lgu raye .. sonok lahh .. bju raye aku dah tempah .. warne kelabu .. cantik tau .. mak aku yg pilih .. lgy satu warne pink,hijau, and biru .. kasut raye pon aku dah beli .. kasut tumit tnggi .. org rendah kene lah pkai yg tinggi2 .. kasut aku warne itam .. belakang kasut ade zip .. aku suke .. mak aku yg pilih .. kalao aku pilih gerenti kasut cm org tue .. tu je kot nk citer ?


     haha .. raye thn nih aku raye kat kl jer .. dah bertahun aku rindu suasane kmpung .. aku dah sememangnyer budak kmpung mmg tak suke akan bandar .. kmpung aku kat perak.. belakang sawah padi .. sungai ponn jalan kaki dah sampai .. kalau kat kl bukak pintu nmpk klcc .. borink .. jln siket ade kubur sakai .. naik bulu rome aku ... kalau dok kl menghadap lah klcc tu sepnjg hari .. pas2 dak kl pon sakai .. suke carik pasal ngn aku .. tau lah aku legend ~ kmpung gempak .. boleyh lawan meriam buluh hihihi .. pas2 main ngn lembu pagi raye tuh .. mandi kat perigi.. pehh sejukk~ then, dengar takbir raye .. syahdu brader !

Count On Me - Bruno Mars


 lgu ni best ~ khas untuk sahabat aku .. ni lgu friendship ..
usha lyrics kalo rajin

Monday, 8 August 2011

comel takk ? aku mse kecik2 dolu ..


* mse ni kat langkawi .. main kereta racing .. korng ade ker? (tengah korek idong)



*jgn gelakk.. ni aku mse kecik2 mmg suke main patung ultraman ungu..


*posing maut babe !


*baru abeh bce doa ...


*see that lips bebeh ! #angelina jolie


*istanaku .. dah roboh pon aku pijak ..


* ouh .. tgh main kapal terbang..


* tak sempat senyum daa ...

..........

He : How do you spell love ?
Me : I don't spell it , i feel it

* I keep busy wif things to do, but evertime I paused, i still think of you ..y ?