Saturday 30 July 2011

bdak kat fb mmg babies lah an ??

      

 
      ade seko dak nyh .. mmg baby btol lahh ... dye pike dye lawa sangat arh ? ade ke dye kate muka aku "mcm hape" .. dey tambi ! lu lawa facetoface ngn aku lar derr... lu cuak ngn aku .. itu pasal tak letak gambar betol .. takot aku bawak geng ke bhai ? xper lah .. kalau tak bawak geng ponn .. aku kasi kau free kick jer ..

      sukeaty aku lah nk letak gmbr aku lawa ke tak .. adehh ! kau nyer pasal lha berbakul aku umpat kau kat blog aku nyh .. aku bg nasihatlah kan .. ye pon tak suke aku .. xyah lah tunjuk .. xyah lah nak komen kat gmba aku terok2 .. publik lah shial ! malu aku nanti .. babies babies babies!

*kalau aku dapat kau kat sekolah mmg lesap arr tayar basikal kau !
*kalau aku bawak moto mmg aku lenyek kau biar jadi lempeng basi...
*kalau aku kat dalam kereta aku sumbat kau kat enjin kreta..
*kalau aku tgh berak, aku berak atas muka kau..
*kalau aku tgh buat eksperimen kat makmal sains .. aku kasi kau telan asid ..
*kalau aku kat zoo.. aku cmpak kau kat kndang babi ..
*kalau aku baru abeh semayang.. aku suro kau bace yassin xrenti2 (xker menambahkn pahale?)
*kalau aku tenga mandi ,, aku suro kau buat part time basoh stoking aku .. ringan siket beban aku..



0 comments: