Sunday 3 July 2011

Geram giler !

      aku memang geram giler ngn sorng pompuan nyh .. aku memang ade sejarah itam ngn dak tuh .. smpai aty dye buat aku mcm tuh .. hati aku sakit gilerw owh .. mse ari guru aku terserempak ngn dyer .. mse lari ari tu pon aku terserempk ngn dyer .. bengkek owh ..


        dye pndng aku tp boleyh plak buat mke x bersalah .. aku geram lah weyh .. dah main kn prasaan aku x reti nk minx maaf ker .. kesian aku tahu ! < kesiankn dri sendiri ...

      sek baik besfren aku ade kt sebelh aku mse tuh .. ikot aty aku dah tumbuk jer muke dakk uh ..
tp bila pike blk x psl2 kecoh bdak2 kt dewan aku gado ngn dak uh .. dlm klape ehh kepale otak aku mse tuh terbyg2 aku bakar urat kentut dye oww .. geram aku tahap giler .. telinge aku berasap gile mse uh .. tp asap tu 'lutsina' arr x nmpk .. klo korng nmpk mmg tkejut smpai cirit berdarah arr an ..

      nama aku syuhada mksudnyer pejuang .. mmg ptot kan aku berjuang tumbok pompuan tuh ?







0 comments: