Thursday, 28 July 2011

Hari Sukan )':



      mse hari sukan aku sedeh sgt weyh ... benda yang aku nak buat semua tak jadik .. aper yg aku nak semua tak dapat .. aku fikir hari sukan tahun 2011 ni bermakna bagi aku tapi takk ! bende yg aku tension time hari sukan ialah :

1. aku nk jumper dye nyh ... tapi tak dapat kayy fine !
2. tension ngn sorng budak pompuan yg suke mnyusahkan aku nyh ..
3. BENDAHARA kalah .. xper .. try again next time kann ..
4. hujan .. terpakse dok atas lecak ..
5. kene kutip sampah .. tp sempat arr gak maki hamun dalam hati ..
6 .sampai hati dye buat aku mcm nih .. kalau tanak ! cakap awal2 xpayah susah kn aty aku..please ..

      *few days b4 hari sukan pon .. something wrong telah berlaku .. kawan aku chat ngn dye .. mula2 dye balas .. bila kawan aku sebot nme aku jer dye xlayan teros ! terase giler aku weyh .. aku rindu separoh mati kat dye .. aku igt nk tgk muke dye hari sukan nanti tapi hapak xnmpk ! kay fine ! thats all ! babai !

       *ehh lupe .. ade lgy satu citer .. lepas hari sukan tuh (mse nak blik) .. aku nmpk dye .. tp aku wat bodo jelar .. aku marah ssangat mse tuh .. aku balik tros .. air mate aku dah bertakung mse tuh .. tinggal nak jato jer .. smp umah mak aku ajak kluar .. aku siap2 tros kluar .. mse kat simpang mne ntah  .. aku nmpk dye ngn kawan dye naik moto .. dye ponn nmpk aku .. mse tuh dye ade jerit something tapi aku x dengar sbb kt dlm kreta )': ..sorry


0 comments: