Tuesday, 26 July 2011

harharhar .. kenangan 2010 :)

*korng xyah paham citer aku ni lgy bgos . aku rse yg pling phm ponn bff aku ngn budak yg aku suke tuh !

       kenangan 2010..boleyh tahan .. aku nk citer siket nyh ..mse tuh ade bengkel bhs melayu lps rehat .. rse nk kencing coz byk minom air .. klahh .. tahan jer .. then..bengkel bm start .. aku tak tentu arah menahan cecair yang hampir keluar .. k lah .. aku duduk sebelah pintu supaya senang nk kluar bila ade emergency .. tibe2 pintu tu gerak2 .. kfinnee.. biar lagi .. tiba2 aku nmpk mata dye ! HAHAHA ! aku cakap kan kawan aku, aku nmpk dye .. kawan aku x cayer .. yelahh !


        dye dduk betol2 blkg aku .. aku gelabah ! cover cool brother .. kringgg ! yeyeh ! freedom .. aku nak g tandas.. sumpah xtahan masa tuh ! ttiba kawan aku lg sorng pnggil ! dye nak jumpa aku! aduhh ! kau paham tak aku nak kencing .. last2 aku lari .. kalau aku tak rasa nak kencing aku tak lri lah bhai! aku pecut cm cheetah mse pergi tands.. ttibe nak di kata hampir semua classmate aku marah2 aku .. aku pelik ! last2 aku nangeh ! aku pon tak tahu aku nangeh sebab aper .. hattoooyai !

0 comments: