Monday, 25 July 2011

Minah ouh minah ..

      minah ouh minah 1 :


       ade lah seko minah ni dye suke sgt nyusahkan aku dari dulu .. xabeh2 ssh kan aku sebab * pkwer dye arr ... mula2 aku terpakse balik lmbat semate mate nak teman dye buat keje yg BODO tuh .. kau tau ark .. nk dekat sejam aku tunggu dye.. dye kata nak bagi bekal kat pkwer dye.. aku pon tunggu arr aku pike 10 minit ker aper ke .. upenyer nak dekat sejam aku tunggu.. dak pkwer depan mata bg jelar.. ni tkot lha ape lha.. mcm lah pkwer kau tu nk makan kau .. pkwer kau bukan carnivore lah!

       citer kedua pulakk berlaku mase hari sukan.. dye main tarik jer aku sbb nak jumper pkwer dye..ye pon ckp lha dulu nk pergi mane .. ni takk.. xpsl2 aku tnggalkan kwn baik aku sorng2 .. TAMBI lha ! sek baik aku bukan org makan org .. sekali aku baham ,, sia2 jer idop! seryesly aku dah serik nk kawan ngn kau..

      minah ouh minah 2 :

        ade seko minah ni .. xsalah nak tegur aku .. kayy.. cuma teguran kau .. sumpah terasa giler ! weyh .. aku tahu lha kau baru je msok satu group dakwah ni .. tp xyah lha nk tunjuk HERO+alim depan org .. aku tau lha aku xseberiman kau, solat pun tinggal .. tp please lah jgn lha tego aku cm 2.. ye pon slow talk lha .. boleyh lha aku terima kureng2 ponn 10% ..

         then .. time tu perikse .. mse tu azan zohor kalao x silap .. aku pon bce buku larr kn .. aku mmg suke bce last minute .. tgh2 aku khusyuk bce buku .. dye tutup je buku aku tuh .. aku ponn usha 'slek' arr kat dye .. dgn selamber dye kata "xbaik buat 2 kerja dlm 1 mse time azan" .. kayy fine .. aper kau cakap tu betol .. cuma kau boleh x ckp elok2 "syuhada tutup buku boleyh tak sbb tgh azan" .. ni takk ! main tutup jer ! hangin aku mase tuh ! sek baik dalam surau!

0 comments: