Thursday 14 July 2011

okayy lahh ! bombe?

Dear Diary,  [diary busan..nk tulis pon mlas] (:
    
       
      assalamualaikum .. hari ni jumaat.. 15.07.11 < tarikh .. kayy hari ni kitorng kene masak ikan keli  .. nk nyalakan api satu hal.. awal2 tgn aku dah melecur .. hantu betol .. asap masok mate xyah cakap .. kene duwe kali nyalakan api bru nk menyala ..cis ...burger!

       first, aku terlepas cakap yg aku pndai siang ikan keli ,, kayy fine! aku buat .. aku siang ikan tuh .. nak dekat 10 minit gak lah.. licin sangat badannyer .. ikot hati nak jer aku blahh dri situ .. tpi yg tergelak nyer tadi ade seko mamat nk siang ikan keli .. mula2 bukan main dyer berlagak dengan aku .. then! aku nmpk arh dye siang , cm bangang jer.. yg xtahan ader lak ikan tu terpelanting masok longkang ! *meow!!! 

        pengumuman terakhir yg aku dengar.. semua pelajar kadet bomba sesi petang diwajibkan untuk masok perbarisan !? WTfish ? giler ker per.. abeh mane dak pg.. siot betol .. xkan lah kitorng jer yg msok.. tidak adil ! seribu satu alasan aku bg coz xnak masok.. tp kene gak ..well !? nasib badan .. itam legam lah aku nnti hari sukan.. wait ! citer psl hari sukan ? aku ade hal penting ! NOOO !  )':




0 comments: