Sunday, 12 June 2011

OMG ! skool days ..

      OMG ! hari ni sekolah .. aduhh kire mmpuih ler aku ari ni .. dah la peka sains x siap2 agy .. cm cekodok err.. aku senanyer bkn suke sgt nk g sekolah ni.. cuti agy best~ klo g sekolah.. kne mngadap guru2 bebel kt perhimpunn harian.. nta ppe nta .. sek baik lah aku ni suke jenis dok blkg bila perhimpunn xderla bosan sgt .. klo x bersembang pon aku tido jelar :)


      ha! biler citer bab perhimpunn harian ni .. aku ader teringat sorng guru ni ..  bkn nk ktuk ler .. tp aku x brpe berknan ngn cikgu ni ... dye ajo math tp cm meriam beb .. pergh! berapi ! bebel number 1 beb .. care dy mngajo dah ler kureng .. time perhimpunn lak ader jer ceramah 'ilmiah' nk disampaikn .. beb berdarah tlnge aku .. dye kata nk ckp sepatah dua jer.. bila time bg ceramah x igt dunia.. ckp dah ler 'slow' .. korng bayangkan jelar korg ade kt tmpat aku .. klo ikot hati aku ni kn.. nk jer aku sorong bantal bwh kepala pas2 tido ~

      and, satu benda yg aku x suke bila time cekolah ni ialah : tusyen .. aku kne g tusyen beb! dah lah busan .. aku dah ckp dah kt mak aku, aku nk tuko tusyen.. dye x bg ... pas2 merajuk lak .. argh ! idop ni sikse lah bila ade tusyen tu .. cikgu eng & sejrah jer best .. yg lain busan .. meh aku bg ranking cikgu2 tusyen :

eng : 99%
sejarah : 95%
geografi : 68%
bm : 10% (drpd aku bg 0% baik aku bg sploh) -_-"
sains : 70%
math : 0.01% << cikgu yg paling best beb ..(yeke best ?) cikgu math aku ni 'baran' giler .. untunglah ! 

p/s : jgn tiru aksi aku mngutuk guru .. diharamkn sama skaly ..



0 comments: