Thursday, 30 June 2011

Jangan gelak ek !


      kisah ni berdasarkn mak aku yg citer .. mse tu aku umo 4 thn .. aku x tahan gilerw nak berak mse uh .. yelar nk cirit- birit pphm jelar .. tp ak tkot nk ckp ngn mak aku .. tkot dye mrah .. aku pon bkk arr suar pas2 g msok bilik air ..xsempat nk bkk barang tu dah kuar .. xtahan nk kuar oowh ! adush ! abeh kne suar dlm aku .. aku panik giler owh mse tu ..aku mse tu xsedo plak yg mak aku dok usha aku dr jaoh .. 


      yg best nyer .. mak aku kata aku tros buang suar dlm aku dlm jamban tuh ! tkot kene marah punyer psal arr .. nasib je tu jamban cangkung .. aduh aper bongok sgt aku nyh mse kecik2 dulu .. malu giler aku bila igt blk cerita nyh .. tp demi korng aku tuleh gak tau  ..


      ni pulak citer mse drjh satu .. aku dah lmbt giler nk pegi skolah agame .. van dah tnggu kt luar uh .. aku panik gak .. x mandi tros aku naik van .. lega giler ! tp yg plik nyer aku g skola pkai selipar .. suar dalam x pakai ..beg kosong x der bku .. aiseh man! cuak babe ! giler babeng ler aku nk nangeh mse tu ..sampai sekolah aku melalak .. cikgu pujuk aku tp aku nangeh gak .. last2 bila cikgu blanje gula2 boleyh lak senyap .. [aku igt agy tu gula2 santa claus hehe !] <  kenangan terindah beb !


           
     

0 comments: