Tuesday, 9 August 2011

tak sabar rase ..

       tak sabo rsenyer nk raye .. lgy 20 hari nak raye pon aku dah nyanyi lgu raye .. sonok lahh .. bju raye aku dah tempah .. warne kelabu .. cantik tau .. mak aku yg pilih .. lgy satu warne pink,hijau, and biru .. kasut raye pon aku dah beli .. kasut tumit tnggi .. org rendah kene lah pkai yg tinggi2 .. kasut aku warne itam .. belakang kasut ade zip .. aku suke .. mak aku yg pilih .. kalao aku pilih gerenti kasut cm org tue .. tu je kot nk citer ?


     haha .. raye thn nih aku raye kat kl jer .. dah bertahun aku rindu suasane kmpung .. aku dah sememangnyer budak kmpung mmg tak suke akan bandar .. kmpung aku kat perak.. belakang sawah padi .. sungai ponn jalan kaki dah sampai .. kalau kat kl bukak pintu nmpk klcc .. borink .. jln siket ade kubur sakai .. naik bulu rome aku ... kalau dok kl menghadap lah klcc tu sepnjg hari .. pas2 dak kl pon sakai .. suke carik pasal ngn aku .. tau lah aku legend ~ kmpung gempak .. boleyh lawan meriam buluh hihihi .. pas2 main ngn lembu pagi raye tuh .. mandi kat perigi.. pehh sejukk~ then, dengar takbir raye .. syahdu brader !

0 comments: